За кого е обучението?
Собственици на бизнес
Научи как да анализираш
представянето на сайта си
Бранд мениджъри
Разбери какви са възможностите
на Google Analytics днес
Онлайн маркетолози
Дискутирай със Стан всички
новости и препоръки
Какво получаваш?
Лектор
Станислав Димитров
Основател на Konversa
Станислав има 16-годишен професионален опит в сферата на Google Ads реклама за клиенти от цял свят сред които A1, KFC, Douglas, Fox Sports, Jeep, Bauhaus, UNICEF, Amcor и Holiday Inn.
Сертифициран специалист за Google Analytics и всички видове Google Ads рекламни формати.
Първият сертифициран Google Trainer за България, обучавал голяма част от рекламните агенции в страната.
Основател на дигитална агенция Konversa, специализирана в реклама в Google, Amazon и Microsoft. Агенцията е Premier Google Partner и Microsoft Advertising Partner, и разполага с офиси в София, България и Сидни, Австралия.
Програма
19-20 октомври 2019
Ден първи: 19 октомври
-
- Регистрация
- 9:30-10:00ч.
-
- Основни понятия и възможности
- 10:00-11:00ч.
-
- Кафе пауза
- 11:00-11:30ч.
-
- Структура, групиране, продажби, фунии и събития
- 11:30-12:30ч.
-
- Обедна почивка
- 12:30-14:00ч.
-
- Създаване на сегменти и доклади в Google Analytics
- 14:00-15:30ч.
-
- Кафе пауза
- 15:30-16:00ч.
-
- Flow репорти, Cohort Analysis & Lifetime Value, Multi Channel Funnels, Attribution Models
- 16:00-17:30ч.
Ден втори: 20 октомври
-
- Работа с Google Tag Manager
- 10:00-11:00ч.
-
- Кафе пауза
- 11:00-11:30ч.
-
- Структура, групиране, продажби, фунии и събития - упражнение
- 11:30-12:30ч.
-
- Обедна почивка
- 12:30-14:00ч.
-
- Сегменти, доклади и ремаркетинг - упражнение
- 14:00-15:30ч.
-
- Кафе пауза
- 15:30-16:00ч.
-
- Google Data Studio, Google Optimize и автоматизация на рипортите - упражнение
- 16:00-17:30ч.
-
- Въпроси и получаване на сертификати
- 17:30-18:00ч.
Място на провеждане
Регистрация
Вече над 160 бизнеса присъстваха
180 лв.
220 лв.
250 лв.
Контакти
Често задавани въпроси