БЛОГ

8 съвета за повече трафик на сайта от инстаграм акаунта

Фактът, че не можем да поставим кликаем линк във всеки пост в инстаграм не означава, че от тази социална мрежа не можем да генерираме трафик на сайта. Чрез правилна стратегия можем да докараме на сайта сериозен брой посетители, които са били ангажирани чрез съдържанието, създавано в инстаграм.

В следващите редове ще представим 8 интересни начина, които да използвате, за да увеличите трафика от инстаграм акаунта.

1 Използвайте инструмент за линк в био

Има няколко инструмента, които позволяват да създадете акаунт, в който да поместите важните за вас линкове. Добра тактика е например да представите интересен блог пост с публикация в инстаграм. След това сложете CTA да се посети линка в биото. След като се стигне до акаунта ви в инструмента, там ще са събрани всичките ви връзки към сайта, които вече са кликаеми. Поставяте същата визия, каквато използвате в инстаграм и по този начин ще привлечете веднага вниманието.

Да, това е една стъпка повече към сайта, но когато се използва дълго време и аудиторията ще се научи да работи този инструмент. По този начин ще можете да генерирате значителен трафик на сайта ви с намаляване на баунс рейта, защото аудиторията ще отива там, където иска, а не на главната страница.

2 Използвайте линк стикери в стори

До преди година линкът в стори беше наличен само за акаунти над 10 000 последователи. Сега вече всеки акаунт може да използва и това е функционалност, която не трябва да се пропуска. Важно е акаунтът ви да е бизнес или криейтър, за да може да се поставя линк.

Съвет: Представи по интересен начин продукт или услуга в поредица от сторита. В края на поредицата постави линк стикер, който да води към конкретната страница.

3 Поставете най-кликаните сторита в хайлайт

По този начин ще можете да удължите живота на тези сторита. Както знаете, след 24 часа сторитата изчезват. Но в хайлайт те ще останат и ако предизвикат достатъчно интерес, ще продължат да носят трафик на сайта.

Важно е хайлайт кориците да следват стилово целия стил на фийда. Също така е важно те да са наименовани добре, за да може аудиторията да се ориентира и да посети правилния хайлайт.

Вдъхновете се за стилизиране на фийда с тези съвети!

4 Поставете Call to action за посещение на линка в биото в рийлс

Рийлс в момента се радва на изключителен интерес в инстаграм. И именно там могат да се постигнат невероятни резултати. Не забравяйте да използвате CTA за посещение на линка в биото, както в копито, така и като текст във видеото.

По този начин ще насочите аудиторията, която ако бъде заинтересувана от съдържанието, ще продължи към линка в биото.

Научете как да постигнете успех в инстаграм рийлс тук!

5 Кампании с инфлуенсъри

Освен популярност за профила в инстаграм, кампаниите с инфлуенсъри могат да носят и добър трафик на уеб сайта. Помолете ги да поставят линк към сайта в сторитата, в които представят продукта или услугата или в биото си.

Също така е добра стратегия да създадете промо код, който важи за аудиторията на инфлуенсърите. По този начин хората ще имат допълнителна стимулация да посетят уеб сайта.

6 Настройте инстаграм магазин

Той дава възможност да направите каталог на продуктите си в инстаграм. Поставете бутон за посещение на магазина в биото, както и сложете стикер на продуктите в постове или сторита, водещи до магазина.

Там потребителите ще разгледат продуктите и ако са заинтересовани – да посетят и сайта. За съжаление за България все още не е налична възможността да се купи продукта директно от инстаграм магазина.

7 Инстаграм реклама

Рекламата в инстаграм е най-силният инструмент, който може да доведе трафик на сайта ви. Освен рекламите, които са с цел продажби и вървят както във фейсбук, така и в инстаграм, помислете да спонсорирате и постовете и сторитата, които публикувате.

Те могат да водят към определен продукт, блог пост или друга важна информация на сайта. Тази реклама може да се пусне, както от ads manager, така и през приложението на смартфона.

8 Добавете action бутон в биото

Тук можете да добавите бутон, който да води към продукта или услугата. Например за поръчка на храна или пък за запазване на час за фризьор или козметик.

При тази стратегия е важно да правите съдържание, което води до посещения на профила.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *