skip to Main Content

10 цитата на Борил Богоев от Vik’s IG Live

В серия от блог статии тук ще споделям мъдри слова от лайв чатовете, които провеждам с интересни, вдъхновяващи професионалисти от света на бизнеса, маркетинга, комуникациите в България в моя инстаграм профил.

Стартът на IG Live серията ми видеа през април 2020 започна с междуконтинентално включване от Борил Богоев. Той е практик с над 20-годишен опит в дигиталния маркетинг. Работи за клиенти от България, Чехия и ОАЕ. Получи се супер приятен разговор, като Борил сподели интересни съвети за писане, продуктивност и като цяло успешни маркетинг ходове в условията на глобална криза. Ето и 10 цитата от нашата инстаграм среща.

 

Важен навик, който се появи преди да започна училище, бе четенето на книги. Прочел съм стотици досега, които са ме изградили във всяко отношение – убеждения, възприятия, навици, въображение.

Писането като навик ми е донесло нови клиенти и вдигане на нивото в професионален план. Полезен съвет при писането е винаги да прочитате на глас написаното на себе си или на приятел. Това ви дава една допълнителна гледна точка над текста и съдържанието. Ако говорим конкретно за онлайн текст – там е важно да обърнем внимание и на структура, дължина на параграфи, форматиране на текста и т.н. 

Фокусирам се върху решението, не върху проблема. Винаги започвам да предлагам решения на клиента.

Когато те мързи и искаш да искаш да излезеш от непродуктивно състояние, започни да броиш от 5 до 1. 

С цел продуктивност се фокусирам върху една задача-приоритет за седмицата. Думата ‘приоритет’ всъщност е възникнала без множествено число. Имаш приоритет и после са всички останали задачи.

Прочетете The obstacle is the way, защото трябва да се подготвим да срещаме проблеми. Научавайки се да ги преодоляваме, ние ставаме по-силни.

Рецепта за успех в криза: Работете за изграждане на по-голяма и по-качествена аудитория; сегментирайте я спрямо цели и продукти на клиента. Обърнете внимание и на обратна връзка от потребителите; проверявайте резултати с клиентите си по-често. 

Още една: Фокусирайте се върху настоящите клиенти. Набирането на нови клиенти е по-скъпо, отколкото да помагаме и обгрижваме настоящи клиенти. Това може да ни запази бизнеса в турболентни времена като тези по време на пандемия.

Стремете се да полагате усилия, за да помогате на клиентите си, като не мислите за това каква ще бъде изгодата ви. Говорим за интегритет.

Използвайте Leads Ads за събиране на база от мейли, защото така няма да се налага на потребителя да прескача от една платформа на друга, например от истаграм на сайта. По-голям е шансът за конверсия.

 

Ще се радвам да споделите статията в социални медии, ако цитатите са ви били полезни. Целият ни разговор е наличен във фейсбук страницата на Beyond Academy и в личния ми инста профил (@vikdineff), в секция IGTV.

This Post Has 0 Comments

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back To Top