GOOGLE ANALYTICS
ЗА НАЧИНАЕЩИ
СЪС СТАН ДИМИТРОВ

Видео запис

GOOGLE ANALYTICS ЗА НАЧИНАЕЩИ
СЪС СТАН ДИМИТРОВ

Видео запис

ЗА КОГО Е ОБУЧЕНИЕТО?

Собственици на бизнес

Научи как да анализираш
представянето на сайта си

Бранд мениджъри

Разбери какви са възможностите
на Google Analytics днес

Фейсбук маркетолози

Дискутирай със Стан всички
новости и препоръки

КАКВО ПОЛУЧАВАШ?

Възможност да свържеш всички парчета от пъзела на Google Analytics, обяснени на прост и разбираем език

Задълбочен метод на обучение – ще получиш подробни презентации и допълнителни ресурси за самоподготовка

Обучение, концентрирано в два дни, в което с последователни стъпки да разбереш всичко значимо и да го приложиш веднага в практиката

Достъпна цена, която ще се оправдае още в първите месеци на анализ след обучението

Пряк достъп до лектор с богат практически опит, с който да обсъждаш идеите си през цялото обучение

Приятна и неангажираща среда, в която ще можеш едновременно да се учиш и забавляваш

ЛЕКТОР

СТАНИСЛАВ ДИМИТРОВ

ОСНОВАТЕЛ НА KONVERSA

Станислав има 16-годишен професионален опит в сферата на Google Ads реклама за клиенти от цял свят сред които A1, KFC, Douglas, Fox Sports, Jeep, Bauhaus, UNICEF, Amcor и Holiday Inn.

Сертифициран специалист за Google Analytics и всички видове Google Ads рекламни формати.

Първият сертифициран Google Trainer за България, обучавал голяма част от рекламните агенции в страната.

Основател на дигитална агенция Konversa, специализирана в реклама в Google, Amazon и Microsoft. Агенцията е Premier Google Partner и Microsoft Advertising Partner, и разполага с офиси в София, България и Сидни, Австралия.

0 +
проекта за анализ в Google
0 +
участници във водени курсове
0 +
милиона лева управляван рекламен бюджет

ПРОГРАМА

Видео Запис

Ден първи

    • Основни понятия и възможности
    • 10:00-11:00ч.
    • Почивка
    • 11:00-11:30ч.
    • Структура, групиране, продажби, фунии и събития
    • 11:30-12:30ч.
    • Обедна почивка
    • 12:30-14:00ч.
    • Създаване на сегменти и доклади в Google Analytics
    • 14:00-15:30ч.
    • Почивка
    • 15:30-16:00ч.
    • Flow репорти, Cohort Analysis & Lifetime Value, Multi Channel Funnels, Attribution Models
    • 16:00-17:30ч.

Ден втори

    • Работа с Google Tag Manager
    • 10:00-11:00ч.
    • Почивка
    • 11:00-11:30ч.
    • Структура, групиране, продажби, фунии и събития - упражнение
    • 11:30-12:30ч.
    • Обедна почивка
    • 12:30-14:00ч.
    • Сегменти, доклади и ремаркетинг - упражнение
    • 14:00-15:30ч.
    • Почивка
    • 15:30-16:00ч.
    • Google Data Studio, Google Optimize и автоматизация на рипортите - упражнение
    • 16:00-17:30ч.
0
ЗАВЪРШЕНИ ИЗДАНИЯ
0 %
ОТЛИЧНИ ОТЗИВИ
0
ОБУЧЕНИ КУРСИСТИ

МЯСТО НА ПРОВЕЖДАНЕ

Регистрация

Вече над 220 бизнеса присъстваха
КОЛЕДНА
ОФЕРТА
150лв.
90лв.
Цената е без ДДС
ВИДЕО
ЗАПИС
150лв.
Цената е без ДДС
КУПИ В
ПАКЕТ
Цената е без ДДС

КОНТАКТИ

Официална фейсбук страница

София, бул. Драган Цанков 36,
Интерпред, блок А, ет. 1,
офис 106

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Обучението ще се състои в уикенда 20-21 февруари. Лекциите започват от 10:00 сутринта и продължават до 17:30 -18:00 с включени кафе-паузи и обедна почивка. За повече подробности може да погледнеш частта Програма. Ще я откриеш малко по-горе на тази страница.

Този курс е за хора с минимален опит в платформата – до средно напреднали.

 

Курсът е подходящ за начинаещи, които имат акаунт в Google Analytics, но не са се научили как да го използват в детайли.

 

Лекциите се водят от Станислав Димитров – преподавател и консултант с многогодишен опит.

 

Да, всички презентации от лекциите се получават на следващия ден като PDF файл. Често пъти в тях ще има и допълнителни слайдове за самостоятелно разглеждане.

Да, това обучение ще бъде на видео запис, който всички курсисти ще получат след обучението.

 

Цените са посочени в част Регистрация по-горе в страницата. Всички цени са без ДДС.

 

Всички цени са без ДДС

Плащането се извършва по банков път, чрез карта или ePay – чрез плащане по номер на поръчка.

 

Да, за всяко плащане. Ако искаш фактурата да е за фирма, трябва да въведеш данните й коректно по време на регистрационния процес.

Защото е воден от лектор на световно ниво с изключително задълбочени познания и обединява в един уикенд всичко най-значимо за Google Analytics