БЛОГ

9 идеи за стилизиране на инстаграм профила

Инстаграм преди всичко е визуална платформа и именно тук можеш да впечатлиш аудиторията си, като помислиш за всичко. Важно е не само да се мисли пост за пост, както може да се прави във фейсбук или тик ток, но и за това как той се свързва с предходния и със следващите. Визуалното стилизиране на фийда в инстаграм може да отличи твоя профил от този на конкуренцията.

Правилното подреждане на постовете в профила може да увеличи последователите, както и ангажираността на постовете да е по-висока.

В следващите редове ще ти представим 9 креативни идеи за стилизиране на инстаграм профила.

1.Хоризонтален инстаграм фийд

При този тип стилизиране е характерно, че всеки ред се съставя от постове, които са сходни помежду си и са в една стилистика. По този начин може да се разкаже една история в 3 поста, а не в един. Важното при този стил е визиите да се публикуват една след друга. Така фийдът по всяко време ще изглежда завършен и помислен.

Този стил може да създаде допълнителни затруднения в създаването и планирането на постовете. Но резултатът е по-добре изглеждащ фийд, който впечатлява аудиторията.

При страници, чиято цел е да продават продукти, един такъв ред може да показва фотографии от различен ъгъл. Така може да се покажат всички качества на продавания продукт. При услуги път може всяка визия да представя полза от дадената услуга.

2. Вертикален инстаграм фийд

Определено това е по-лесният начин за поддържане на красив фийд. Тук е важно постовете един под друг да са с еднаква стилистика. Това означава, че може да има 2 или 3 основни визуални концепции, които се редуват в постовете.

С този дизайн се премахва необходимостта да се публикуват 3 поста едновременно. Така по всяко време, когато потребител влезе на профила, всички постове от една тема ще са един под друг.

Възможни идеи са снимки на продукти от различен ъгъл заедно с публикуване на мотивиращи или забавни цитати. Или пък обратни връзки на клиент, видео ревю и снимка с модел. Вариантите са много.

3. Пъзел

При тази стилизация е важно да има креативен дизайнер, който предварително да създаде идеята на целия фийд преди да се започне работа по единичните постове. Идеята е да има елементи, които преминават от един в друг пост.

При показването на един пост във фийда в инстаграм на потребителите им става интересно да видят как продължава той и какъв е този незавършен елемент. По този начин могат да се повишат посещенията на профила и съответно последователите.

4. Шахматен фийд

Тази идея е изключително красива и стилна. При нея се редуват публикации в 2 коренно различни дизайна. Единият може да е цитат, а другият – продуктова фотография. Може също така да се играе и с различен цвят на фона на постовете.

Тук важно е двете различни теми да се отличават визуално една от друга, за да се получи това визуално разделение и фийдът да наподобява шахматно поле.

5. Фийд с бял бордър

Идеята тук е всяка снимка да се качва с бял бордър. Той трябва да пасва на този на предходната визия. По този начин се получава фийд, който показва стил и изисканост.

Важно е цветово визиите да са в общ план, близък до белия цвят. Това е един от топ трендовете за стилизиране на фийда в световен план. Подходящ е както за инфлуенсъри, така и при предлагането на продукти.

6. Постер фийд

При този дизайн на фийд е важно да се създаде един постер, който да е съставен от 9 или 12 поста. Те са свързани един с друг и трябва да се публикуват заедно. Това е успешна стилизация при стартиращ профил, който показва какво представлява брандът или личността или за представяне на кампания, например Черен петък.

Тук е важно да не се публикуват единични постове, които могат да „счупят“ дизайна на целия профил. Хубаво е след приключване на кампанията тези постове да се архивират, за да не останат в профила и след време при разглеждането му, да изглежда „счупен“ фийда.

7. Единна цветова гама

Тази стилизация е трудна за следване, но изключително стилна и изящна. При нея се избира един водещ цвят, който е основно заложен във всеки един пост.

Важно е в началото да се избере дали това ще е светъл цвят (бял или бежов), тъмен (черен, тъмно син) или някой пастелен цвят.

8. Flat Lay фийд

Отличен начин за представяне на продукти. Важно при този дизайн е, че снимките са тип от горе и продуктът е представен като част от композиция с други предмети.

Този дизайн на фийд може да комбинира продуктова фотография, както и дизайни, при които продуктът се поставя върху сток снимка с композиция.

9. Анимиран фийд

При тази стилизация е изключително важно да има художник или аниматор в екипа. Той създава креативни постове, които се отличават от голяма част от постовете в инстаграм и предизвикват по-голям интерес.

Тук отново е важно да се следва една обща линия, която да представя вижданията и философията на бранда.

Научи всички важни ъпдейти в инстаграм за 2021г., като се запишеш за обучението!

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *